Frakt og retur forbruker

Betingelsene listet opp under gjelder forbrukere som har handler på topromobility.no.

Frakt

Vi tilbyr fri frakt ved kjøp over 1.000,- Unntak er ved valg av spesielle leveringsmetoder, les mer under. Ved kjøp under 1.000,- tilkommer et fast frakttillegg på 129,-

Når du bestiller fra topromobility.no vil vi normalt sende din ordre fra vårt lager i løpet av 1 – 2 virkedager. Deretter kommer transportørens leveringstid. Normalt går det 2 – 4 dager fra du registrerer din bestilling, til din pakke er klar for henting/levering på ditt lokale postkontor. I Norge benytter vi i hovedsak Bring som transportør.

Når du registrerer din bestilling på topromobility.no, kan du i kassen (check out) selv bestemme hvilken leveringsmetode du ønsker å benytte. Vi opererer med følgende alternativer:

 

Fri frakt over 1.000,- / Servicepakke

Dersom du handler for over 1.000,- på topromobility.no, tilbyr vi fri frakt når du velger leveringsmetoden Servicepakke / hent selv på postkontor.

Hjemlevering

Dersom du velger alternativet «Levert på døren» tilkommer det et fraktgebyr på 249,- Dette fremkommer også i kassen (check out). Bring eller Posten vil kontakte deg for å avtale leveringstidspunktet.

Fri frakt ved kjøp av stoler og scootere

Vi tilbyr fri frakt ved bestilling av stol og/eller scooter. Vi bruker Bring Cargo til å frakte disse produktene ut til deg. Bring vil kontakte deg for å avtale utlevering. Merk at produktet blir levert utenfor ditt bosted på gateplan. Altså vil ikke transportøren kunne bistå med å bære stolen/scooteren inn i din bolig. For hjelp til dette se neste leveringsmetode – Bring Home delivey.

Bring Home delivery – ved kjøp av stol

Dersom du bestiller en stol og ønsker denne bært inn, pakket ut og montert i din bolig velger du leveringsmetoden «Bring Home delivery». Da vil transportøren ankomme med to personer som bistår med innbæring, utpakking og montering. Prisen for denne tjenesten er 1.500,- 

 

Retur

Ved kjøp på topromobility.no har du 14 dager åpent kjøp. Det betyr at du kan angre på ditt kjøp inntil 14 dager etter at du har mottatt produktet. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være tilbakelevert til oss i tilnærmet samme stand (fri for smuss og synlig slitasje) som da du mottok den – les mer om dette under Salgsbetingelser.

Som kunde dekker du selv alle kostnader ved retur, og det forutsettes at produktet som returneres er forsvarlig pakket i originalemballasjen.

Returen sendes til:

Topro Industri AS

Rambekkvegen 1

2816 Gjøvik

Dersom du har spørsmål eller ønsker hjelp med å returnere et produkt, kan du ta kontakt med kundeservice hos oss på kundeservice@topro.no eller telefon 61 13 46 00.

Search engine powered by ElasticSuite